woensdag 13 april 2011

Visitors!

Dag lievekes allemaal!

Hier ben ik weer met nieuwe verhalen. Het is al lang geleden door al het bezoek dat ik hier al gehad heb.
Paasvakantie in Belgiƫ maar hier nog niet. Hier begint de paasvakantie pas 21 april.

Mijn eerste bezoekje was van mijn ouders. Ze waren hier slecht voor 3 dagen maar het waren 3 toffe dagen. Jammer dat ik hen de laatste dag niet meer gezien heb om hen een dikke knuffel te geven want we hadden elkaar jammer genoeg mislopen.
Maandag zijn Liselotte (klasgenootje) en Anthony (haar vriendje) hier vertrokken. Ook met hen heb ik 3 geweldige dagen beleeft. Straks ga ik mijn zusje en een vriendin van haar gaan oppikken in Trindade. Ook met hen staat er heel wat op het programma. Vrijdag gaan we gaan surfen en daarna een bbq.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten